Android'in sırrı ortaya çıktı


Mobil işletim sistemi pazarının en çok kullanılan işletim sistemi olan Android'in sırrı ortaya çıktı.

Apple'ın satış rekorları kıran akıllı telefonu iPhone'da, iOS işletim sistemi kullanılıyor. Kapalı sistem olan bu işletim sisteminde, sadece size izin verilen değişiklikleri yapabiliyorsunuz. Apple'ın oldukça kolay ve basit arayüzü ile birleşince ortaya kullanması oldukça basit bir telefon çıkıyor.

İşte bu sebeble iPhone'ların geri iade oranı % 1.7 seviyesinde. Fakat Android işletim sistemli telefonlarındaki iade oranı % 40'ları buluyor.

Şuan en güçlü Android telefonlardan biri olan Samsung Galaxy S 2, 55 günde 3 milyon gibi oldukça başarılı bir satış grafiği çizdi. Fakat bu modelde de %30'luk bir iade söz konusu.

Android cihazlardaki iade sebebinin, karışık ve kullanımı zor olan arayüz olduğu düşünülüyor. Standart bir kullanıcıya göre, Android işletim sistemi biraz daha karışık bir arayüze sahip.

Bilgili kullanıcılara herhangi bir sınırlandırma koymayan Android, bu özelliği ile tercih sebebi olsa bile, standart kullanıcıları kendinden uzaklaştırıyor.

Bakalım Google, Android 2.4 diğer adı ile 4.0 sürümü ile bu sorunu aşabilecek mi ?





Etiketler: , , , ,

Yazar Hakkında

HaberPro profesyonel bir blogger haber temasıdır ve ücretsiz sunulmaktadır. Temayı indirmek ve özellikleirni detaylı incelemek için Tema sayfasını ziyaret ediniz.Teşekkürler Adsense Templates

1 yorum

  1. Dostum tam sevinmiştimki aradığım temayı buldum diye laik tema çalışmıyor.

    prohaber.blogspot.com yedeğini xml ve temanın xml verirmisin.

    ayrıca prohaber.blogspot.com sağda yorumlara tıklanmıyor.

    temanın wordpress versiyonunu nerden indireceğim ?

    ve ismi nedir ?

Cevap yaz